nicoleyounan

New in.

Publicerad 2011-02-07 00:08:49 i Allmänt,

Hej på er.

Det är natten och jag ska snart sova. Hampus har redan somnat inne i sovrummet. "Jag somnar inte förräns du kommer" var de sista orden han sa innan han gick nu. Nu hör jag honom snarka ända ut till vardagsrummet.

Jag har suttit och fixat lite med bloggen i brist på annat. Såhär blev det denna gången. Som ni kanske förstått så gillar jag det enkelt när det kommer till bloggen. Hope you like it! (F5 om ni inte ser den nya looken)

Nu ska jag också ta och bege mig mot sängen. Imon får ni se vad som fick följa med hem från Göteborgs- shoppingen idag! Kul va?.



Nicole säger godnatt!!♥

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2011-02-07 00:25:28

rosetter! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela