nicoleyounan

My meals.

Publicerad 2011-02-06 22:01:36 i Allmänt,

Dag 4 - Det här åt jag idag

(Så sjukt ointressant inlägg men men..) Med tanke på att vi har varit i Göteborg i helgen och haft det mycket mysigt har min kost gått åt skogen kan man väl säga. Igår var det godis och tacos för hela slanten och idag blev det dethära:

Frukost: Två mackor (ost & skinka) och ett glas mjölk
Middag: Mcdonalds
Mellanmål: Macka (återigen ost & skinka)
Kvällsmat: Skaldjurssoppa

Som ni märker så var kosten inte bra idag, nejnej. Men jag lovar! Jag brukar inte vara så slarvig med maten. Imorgon tänkte jag bege mig ner mot gymmet för ett riktigt träningspass för att komma på rätt track igen. Men tyvärr så har nog mina fina, men sjuka sambo smittat mig lite. Har liiite huvudvärk och hosta. Hoppas helt enkelt att det är borta imon. Vill ju inte vara sjuk på min lediga dag! Kan iofs bero på att jag inte fått i mig i närheten så mycket vatten som jag borde idag.

Nee, sov så gott hörrni.


(Gammal bild från thailand 2008)

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela