nicoleyounan

My first (big) love.

Publicerad 2011-02-04 22:30:16 i Allmänt,

Listan fortsätter!

Dag 2- Min första kärlek.

Kanske låter sjukt larvigt. Men min stora kärlek är Hampus. Han är mannen i mitt liv. Därför tror jag också att han är min absolut första kärlek. Visst har man varit tillsammans med andra pojkar innan, men jag visste alltid att det inte skulle bli vi. Jag tänkte mer att "Aja, vi får se hur länge det håller". Med Hampus tänker jag inte så. Skulle han och jag ta slut skulle jag nog falla ihop. Så corny, jag vet. Men sant. Jag tror det är först när man tänker så som man verkligen har hittat sin första och stora kärlek.

Om jag inte hade så stort hopp om oss hade jag aldrig fått för mig att bo med killen. Jag hade aldrig planerat mer än en vecka frammåt och jag hade inte skapat så stora minnen med honom.

Så där har ni det. Man kanske tror att man varit kär innan, men sen kommer en större kärlek och då inser man..



Kärlek.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-02-04 22:57:21

Naaaaw. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela