nicoleyounan

My day.

Publicerad 2011-02-08 20:46:06 i Allmänt,

Dag 6 - Min dag

Hej på er!

Idag vaknade jag vid halv elva. Jag gick upp och la mig i soffan hos baby som var hemma sjuk från jobbet. Jag lagade mat och fixade mig innan det var dags för jobb vid 14. Jobbade till 18 och efter det åkte jag och hämtade pizza till mig och fina. Nu sitter jag i soffan och glor på bygglov som tydligen är i Habo, här i Jönköping. Kuul.

Där har ni min dag i korta drag. Imon är jag ledig och jag tänkte spendera mesta delen av dagen i soffan tillsammans med Hampus som kommer vara hemma imon med. Känner mig lite halv krasslig så det kommer sitta fint med en dag i soffan.

Nu har Hampus hällt upp pepsi som vi tydligen ska dricka. Hoppas ni har en mysig kväll ni med!

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-02-09 10:44:35

Fina Nicole!! Jo tack allt e bara bra här uppe.. Trivs så in i :) hur har du det?? Allt bra?? Kul o läsa om dina olika "dagar" är lite sugen själv att börja med det där.. Men, det får vänta lite tror jag :) hihihi.. Hälsa mamma o pappa o Simon från mig!! Puss söta du

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela