nicoleyounan

Min dag.

Publicerad 2011-02-27 19:56:48 i Allmänt,

Hejsan hejsan.

Åh herregud vad kul vi hade igår! En riktig toppenkväll blev det. Tackar de finaste flickorna för igår. Måste göras om snart igen!

Idag har jag spenderat dagen med min mamma och min lillebror. Vi har hunnit åka till pappas restaurang och ätit samt att gå på ikea och handla mat på IcaMaxi. Så behövligt! Hade absolut ingen mat alls hemma.

Nu har jag städat ur våran "walk in closet" för vi har ett litet projekt på gång där inne. Tanken är att det ska upp hyllor där inne så vi får det mer organiserat. Så det har jag underhållt mig med idag.

Ska åka iväg och hämta finaste nu som inte har varit hemma på hela dagen. Saknar honom lite ju.



Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela