nicoleyounan

Me myself and I.

Publicerad 2011-02-03 22:44:38 i Allmänt,

Vi fuskar lite med listan och börjar redan ikväll.

Dag 1. Presentera mig själv.

Mitt namn är Nicole Younan. Född och uppvuxen i Jönköping, Småland. Där bor jag fortfarande, tillsammans med min fina sambo. Vi bor mitt i city och trivs som tusan med det. Jag jobbar på Lindex i Huskvarna och har gjort det sedan oktober 2010. Jag har en familj som består av mamma, pappa och lillebror. Kan man dessutom säga att man har en svärfamilj när man inte är gift... än?.. Haha. I så fall har jag en svärfamilj också.

Jag älskar saltlakris och hatar fiskbullar. Jag tycker ordet bråttom låter skitäckligt och rosa är min favvofärg. Jag är en envis liten tös som vägrar erkänna när hon har fel. Jag älskar min fina sambo och hatar människor som medvetet sårar andra. Mina vänner är otroligt viktiga för mig men människor som inte visar mig vänlighet och vänskap har jag inga problem att släppa. Jag har mycket släkt runt om i världen och är halvassyr då min pappa är från Irak. Mamma är helsvenska och jag är född här. Jag är en positiv och glad tjej för det mesta. Jag älskar att resa och drömmen är (om man får drömma stort!?) att bo i the big USA.

Där fick ni en massa viktig information om lilla nicopico.

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2011-02-03 23:08:22

LIAR! Mamma är la fø helvede inte helsvenska! :O

Postat av: Nicole.

Publicerad 2011-02-04 13:46:57

Meh. Knappt dansk ju.

Postat av: josefine

Publicerad 2011-02-04 17:20:02

Fina Nicole... kul att jag hittat dig här :).. hoppas allt e bra med dig!! stor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela