nicoleyounan

Littlebrother.

Publicerad 2011-02-16 18:24:56 i Allmänt,

Dag 11 - Mina syskon

Jag har bara ett syskon. En bror. Han är snart 18 år, tro det eller ej. När han var liten var han så snäll så det fanns inte. Man kunde bossa med honom som tusan! Han fick hämta både vatten och mat till mig när jag inte orkade. Haha lilla lillebror. En gång ropade jag på honom enbart för att han skulle tända taklampan åt mig. Haha så klockrent! (Jaa okej. liiiite elakt!)

Idag har han ett stort intresse för foto och har vunnit många tävlingar inom det. Han kommer gå långt, det vet jag. Han är en gottegris och intresserad av mode. Han är lite galen och ibland undrar jag hur han ens kommer på vissa saker.

Han blev väldigt arg på mig när jag gjorde inlägget "Min bästa vän", då typ alla blev nämnda utan honom. Så nu du lillebror, nu får du ett helt eget inlägg.
Jag kanske är dålig på att visa det men du vet att jag älskar dig, fast att du är en knäppis ibland!








Fina lillebror, som alltid kommer vara så mini som han är på första bilderna för mig.


Kärlek.


Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2011-02-17 01:21:45

DU ÄR KNÄPPIS! :D

Jag älskar inte dig, och sen så gjorde jag det!! :PPPppPPppppPPPppPppPpPpP

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela