nicoleyounan

Kiss me once and then kiss me twice.

Publicerad 2011-02-23 18:30:47 i Allmänt,

Dag 16 - Min första kyss

Ojoj. Hoppas inte far min läser nu, hihi. Fick min första kyss redan när jag var 6 år gammal. Då övertalade en pojke som jag lekte mycket med då att vi minnsann skulle testa hur det var. Det var la mest en snabb puss och sen sprang jag därifrån, men oj va stor man kände sig! Haha.

Annars var det nog i femte klass då min dåvarande lille "pojkvän" och jag tittade på film hemma hos honom. Man satt liksom på varsin sida och tittade på filmen tills han kläcker frågan: Ska vi hångla? Haha, åh vilka minnen. Va liten man va!

Sådär. Nu vet ni. Till och med pappsen!

Nu blir det mackor och te hemma hos fina emma!

Kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela