nicoleyounan

Kaaos.

Publicerad 2011-02-17 15:23:21 i Allmänt,

Hej på er!

Nyss hemkommen från jobbet. Herregud. Det var gaalet mycket folk idag! Så himla kul att ha mycket att göra igen! Jag måste verkligen ha ett aktivt jobb där jag rör mig mycket. Så enkelt är det.

Ikväll är det myskväll med flickorna på schemat. Lite kvällsmat och prata strunt liksom. Vi flicks har planer på att åka iväg nånstans i sommar tillsammans, så det kommer nog att komma på tal! Om någon har nån idé om vart man kan åka i slutet av juli så hojta till! Vi lutar åt Grekland. Iiinte egypten för jag är sjukt hajrädd och kommer aldrig aldrig åka dit pga senaste händelserna.

Nej hörrni. Nu ska jag återgå till min dokumentär jag glor på. Handlar om en seriemördare som verkar helt koko.



Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela