nicoleyounan

In my bag?.

Publicerad 2011-02-17 15:11:25 i Allmänt,

Dag 12 - I min handväska

Ojoj va tråkig ni kommer tycka att jag är nu. Jag har nästan aldrig väska. Jag har en stor plånbok där jag har mina pengar och kort. Iphonen får också plats där i så det är mest den som får hänga med. På vardagar om jag vet att jag bara ska fram och tillbaka till jobbet så tar jag inte ens plånboken. Bara busskortet och mobilen i jackfickan.

Enda gångerna jag har väska är om jag måste ha med mig matlåda nånstans. Men eftersom jag nu jobbar i restaurang igen så behövs ju aldrig det.

Så tyvärr. Ni kan inte få någon bild på någon handväska. Men något som alltid är med mig är lypsyl eller läppglans! Alltid alltid!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela