nicoleyounan

Host Host.

Publicerad 2011-02-07 12:12:32 i Allmänt,

Hej på er.

Precis som jag trodde så har jag nu åkt på en elak hosta. Riktigt irriterande. Halsen gör ont dessutom. Vi får skylla på Hampus som ska envisas med att mysa fast att han är sjuk haha.

Idag är planerna små. Jag är ledig från jobbet så jag tänkte ta tag i tvätten. Möjligvis gå bort till apoteket och köpa öronproppar. De senaste dagarna har jag sovit på soffan för Hampus snarkar så mycket pga sin förkylning. Funkar inte i längden ju så öronproppar är ett måste!

Träningen får jag ju skippa eftersom halsen är som den är. Tyvärr. Synd nu när jag äntligen känner att jag kommit igång med den så smått.


Dags för frukost!

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela