nicoleyounan

Herregud, min hals.

Publicerad 2011-02-10 13:05:42 i Allmänt,

Hej på er.

Alltså den här hemska förkylningen vägrar släppa. Jag har ju inprincip legat i soffan i tre dagar men inget händer! Idag har jag dessutom lite feber också. Jag som hatar att ringa in till jobbet och sjukanmäla mig! Men jag va tvungen! Min röst är helt förstörd och huvudet dunkar. Näsan kittlas och jag nyser typ 1000 gånger om dagen. Blää! Tror inte att kunderna skulle uppskatta om jag stod i kassan på jobbet och hostade rakt på dom. Imon måste jag dock jobba!!

Jaha så vad händer idag då?.. Jag hade som sagt tänkt att ligga i soffan hela dagen. Ta ett bad och försöka bli hundra tills imon och till helgen. Förutom det så ska jag ju göra blogg-listan med (haha nöördigt det lät!) Idag ska det bli ett inlägg om ett ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela