nicoleyounan

Friends.

Publicerad 2011-02-09 14:41:24 i Allmänt,

Dag 7 - Min bästa vän

Jag har fruktat så inför detta inlägg. Mest för att jag kommer göra er besvikna. Jag kan inte säga att jag har en bästa vän. Det går inte. Det är OMÖJLIGT. Hampus är min bästa vän, min mamma är min bästa vän, min Bella är min bästa vän, min Emse är min bästa vän, min Sara är min bästa vän, min Jonas är min bästa vän.

Ni förstår. The list can go on and on. Jag har så sjukt många fina vänner som gör livet härligt. Vissa ser jag på tok för lite av och vissa träffar jag dagligen. Men alla betyder otroligt mycket. Bara för att era namn inte dyker upp här nu betyder det inte att jag inte menar er. Ni är ju så många som jag tycker om!

Jag brukar dock säga att för att klara ett förhållande måste man vara tillsammans med sin bästa vän. Därför gör jag det lätt för mig och väljer Hampus, haha. Om man inte får välja sin partner så väljer jag då min mamma. Personen som antagligen vet mest om mig och som jag litar på till 200 %.






Mina närmaste. Sista bilden är på mig och mamma i Mauritius 2009.

Kärlek.


Kommentarer

Postat av: jonna

Publicerad 2011-02-09 15:24:50

Gud va jag inte ser ut sådär längre! Du e fin!

Postat av: Simon

Publicerad 2011-02-09 17:13:03

fuck u too!

Postat av: Sara

Publicerad 2011-02-10 18:04:15

Du är världens finaste<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela