nicoleyounan

B-day.

Publicerad 2011-02-28 19:52:12 i Allmänt,

Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Ojoj. Svåårt. Jag har haft turen att varje år fått allt jag önskat mig typ.
Mina föräldrar är väldigt givmilda
och det mesta man vill ha får man. Lite bortskämd kanske man skulle kunna säga?

Jag har så himla många bra födelsedagar att välja på! Jag minns en födelsedag då min
kära far kommer hem med en thailandsresa till oss allihop, och min senaste födelsedag
fick jag en diskmaskin som
jag hade längtat ihjäl mig efter av mamma och pappa i paket.

Men jag tror nog att det bästa är min 18 års dag. Då hade vi en stoor fest för både mig och
pappa (som fyllde 40 samma år). Massa vänner och hela familjen var där. Jag fick väldigt
mycket pengar i present och för dom köpte jag mig sen en bil. Det var ingen dålig födelsedag!

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela