nicoleyounan

Tragisk.

Publicerad 2011-12-23 20:38:09 i Allmänt,

Hej!

Jag myser runt här hemma själv och gör fint inför julhelgen. Är precis klar och ska belöna mig med en kebab nu! Mums.

Skönt med en kväll hemma själv (Hampus är iväg och har grabbkväll!) innan jul. Kommer ju va så mycket folk och stök ändå de närmsta dagarna. Dessutom går det mycket bra på tv ikväll haha.

Förutom städa har jag hunnit jobba och gått ut och gått med bästa Sanna! Hon är verkligen så bäst! Tycker om dig min vän!

Nu blir det som sagt kebab, och imon när vi hörs.... Då är det julafton!

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: Sannan

Publicerad 2011-12-24 20:00:35

Blir så glad när du skriver så.. Kände mig mer gnällig igår än bäst så ska bättra mig till nästa dejt. Gillar dig så mycket nico. God jul!!

Postat av: Nicole

Publicerad 2011-12-25 23:54:20

Till mig kan du gnälla huuur mycket du vill. Jag tycker ändå att du är bäst sannan! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela