nicoleyounan

My week so far.

Publicerad 2011-08-17 16:18:14 i Allmänt,

Hej vänner.

Har haft en ganska händelselös vecka hittills. Eftersom varken jag eller Bailey sover särskillt mycket på nätterna så blir det mest hem och ligga på soffan efter jobbet. Därav den dåliga uppdateringen, har liksom inget att skriva om riktigt.

Ikväll kommer mami min hit på fika i alla fall. Innan des funderar jag på att slinga håret. Får se.. Har sån sjuk beslutsångest. Det är nämligen så att på Lördag ska vi på bröllop. Min farbror gifter sig. Jag har redan hittat klänning, skor och bestämt hur jag ska se ut i håret.. Men frågan är om man ska slinga det också eller inte. hm..
Jag hatar att ta besluut!

Nu tar jag i alla fall ett beslut om att äta mellanmål!

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-08-17 21:03:09

HALLÅ!!! jag saknar dig juu. <3

Postat av: Nicole

Publicerad 2011-08-20 10:36:22

Och jag diiiig!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela