nicoleyounan

Clean.

Publicerad 2011-08-07 16:22:45 i Allmänt,

Heej.

Har precis badat lilla Bailey. Det blir ett helt projekt när det ska göras. Inte så mycket själva akten att bada. Det funkar helt okej. Men efteråt springer han runt som ett skott och är helt galen. Då får liksom jag gå efter och plocka iordning allt som han kastar runt, haha. Men nu har han lugnat ner sig och ligger fint jämte mig. Luktar gott gör han också! Dessutom har vi passat på att klippa klor och trimmat håret runt ögonen.

Förutom det så har jag sprungit unt och fixat massa ärenden idag. Ska strax bege mig till Maxi och handla inflr veckan som kommer. Sist men inte minst så kommer dagen att avslutas med en fika med min fina Emma och Sara. I like!

Nu jäklar ska jag njuta av min sista semesterkväll. Imon är det tillbaka till jobbet som gäller. Får helt enkelt börja räkna ner till Paris i Oktober nu. 76 Dagar kvar! Haha.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela