nicoleyounan

This weekend.

Publicerad 2011-04-03 00:08:48 i Allmänt,

Heej på er!

Nyss hemkommen från en myskväll hos Hampus bror och hans tjej. Det var ett himla drag igår och jag är fortfarande inte helt återställd. Därför kändes det skönt att bara ha en kväll då man sitter i soffan och tar det lugnt. Behövdes!

Igår var som sagt en sjukt lyckad utekväll med mina fina damer. Jag tog lite kort med Iphonen som jag hoppas att jag orkar ladda upp här så ni får se dom. Mycket dansande och mycket skatt var det som gällde.
Tack för igår tjejor!! ♥


Nu är det dock sängen som gäller. Vi är helt slut verkligen. (Pensionärsvarning?) Och dessutom känns det som om jag åkt på någon dum förkylning. Nyser och har väldigt ont i halsen. Bådar inte gott, men jag får hoppas att det går att sova bort.



God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela