nicoleyounan

The last two days.

Publicerad 2011-04-29 15:11:27 i Allmänt,

Hej fina läsare.

Freeeedag idag! Så underbart. Tyvärr gick solen precis bakom moln men äsh, inte hela världen.

Har precis kommit hem efter en fullspäckad dag på jobbet. De enda planerna jag har idag är att gå ner en sväng till gymmet och träna. Får nog kolla lite med hjärtat mitt om han har tänkt att vi ska ha fredagsmys eller nått. Känner för att bara mysa hela helgen. Ålderstecken? Haha.

Kan ju passa på att berätta för er om min gårdag också. Efter jobbet så blev det en runda runt rocksjön med fina Sannan. Har ni gått där? Herregud så mysigt det var! Efter det spenderade jag kvällen med Angelica och Linda. Så himla bra dag. Men ikväll får det nog bli en kväll med pojkvännen.


Du är mitt allt.

Hoppas ni får en fin kväll.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela