nicoleyounan

Not Goodbye, Just til next time.

Publicerad 2011-04-07 20:17:00 i Allmänt,

Hej Hallå.

Det är lite hurryhurry här nu vaa. Jag, Hampus och familjen ska träffas upp och äta. Så mysigt! Blir en restaurang nere i stan så vi ska snart bege oss. Det är nämligen så att min lilla lillebror ska åka iväg till Miami i en månad på språkresa. Så sjukt, men så är det i alla fall. Därför ska vi ha en liten avskedsmiddag hela gänget nu.

Dessutom kommer jag i helgen åka upp till Göteborg och vinka av honom. Han vinkade av mig när jag åkte iväg på min långa resa så självklart gör jag det samma för honom.

Men ni hinner faktiskt få en puss innan jag försvinner.




Har på mig min favvotisha med skor på såklart. Festar till en vardaglig outfit med kavaj.

Ha en fin kväll!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela