nicoleyounan

Curry.

Publicerad 2011-04-14 20:58:37 i Allmänt,

Hej fina ni.

Jag har precis landat i soffan efter ett underbart härligt pass på gymmet. Herregud vad jag gick all in idag. En och en halv timme kondis blev det idag.

När jag kom hem så var det duschen och laga mat som gällde. Ikväll blev det Kyckling Curry. Himla gott faktiskt.(Vilket är konstigt för jag gillar egentligen inte curry, haha)

Nu har jag slängt i mig maten och precis spray-tanat mig lite. I helgen ska jag och familjen upp till sthlm och gå på fest. Farbror min har förlovat sig och det ska tydligen firas. Då är det väl lite fresh att vara brun? haha.

Och hörrni. Imon jobbar jag 10-01 så vi lär inte höras mycket alls. Synd att man inte kan ta ledigt en dag..



Så ha nu en fin fredag!

Kärlek.


( Beeella, Jag saknar dig också!!! Kom heem nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela