nicoleyounan

BB

Publicerad 2011-04-13 22:32:38 i Allmänt,

Hej bloggen.

Sitter och tittar på Big Brither och tänkte passa på att uppdatera er nu när det ändå är reklam.

Efter jobbet åkte jag och Emse och köpte sushi. Vi tog med oss det hem och har suttit hela kvällen och tjatat skit. Mys. Egentligen var tanken att vi skulle gå ut och gå men vädret har varit så himla dåligt idag så vi bestämde för att äta istället, hihi.

Imorgon är det däremot träning som gäller igen. Förkylningen börjar ÄNTLIGEN släppa och jag har börjat lite smått i gymmet igen. Imon försöker jag mig på ett "vanligt" pass igen. Dessutom har jag Emma lite planer på att testa på Zumba. Herregud, hur ska det gå? Men det får bli en annan dag, inte imon.

Tillbaka till biggan nu.

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: ellie

Publicerad 2011-04-14 19:19:38

jaaaaag saaaaaaknaaaar deeeej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela