nicoleyounan

New in.

Publicerad 2010-09-04 17:27:10 i Allmänt,

Heej på er gullungar!

Jag vet.. Jag har bloggat dåligt. Jag skyller på jobbet faktiskt. Heltid ger inte mycket tid över till annat. Men trots det så hann jag och älskling åka till Mio en dag. Tänkte visa er vad jag kom hem med för fint. Egentligen ville jag ha ett "&" men dom va slut så det fick bli ett "Z". Lika fint det ju! Babys idé att ha ett litet jämte det stora. Jag hade bara tänkt köpa det stora haha. Blomman är plats och himla fin. Man ser ju knappt om blommorna är riktiga eller falska nu för tiden!





Dessutom kom vi hem med nya knoppar till köket. Jag ska visa er. När jag har diskat. Jag har en före-bild där köket är städat och då kan ju inte efter-bilden vara full med disk haha. Ni får nog se imon eller nått om jag hinner. Vi ska nämligen på förlovningsmiddag imon. Myys.

Förutom det så har dagarna gått förbi som vanligt. Idag var jag, hampus, elli och hennes pojk, borgen uppe på loppis och ikea och kikade. Köpte inget förutom en knopp till hallgarderoben haha. Jag har blivit knopp-galen!
Ikväll blir det pizza och bio för vår del.

Ha en fin lördag!

Kärlek!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela