nicoleyounan

Nails.

Publicerad 2010-09-14 17:42:21 i Allmänt,

Har ju glömt visa er mina nya naglar. Eller glömt och glömt.. Jag har typ inte hunnit. Dom är gjorda av en vän till mig och jag är toppen-nöjd! Kommer bli en trogen kund! Hihi.



Satte en liten blomma på ena ringfingret. Fiint tycker jag! Ser ni den? Vad tycker ni? Hoppas dom håller i saltvatten och sol nu också bara. Är ju faktiskt i övermorgon vi åker. Jobbar sista dagen imon och på Torsdag blir det Ner en snabbis och växla pengar bara sen beger vi oss!

Nu ska jag möta upp Sannan och gå en sväng med henne. Dagens höjdpunkt!

Kul också att många av alla nya besöker fortsätter att besöka bloggen! jag är inte världsbäst på att uppdatera men ska försöka bättre mig lite för er skull. Hoppas ni gillart!

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-09-15 09:00:17

Vad kostade nailsen? Jag är sugen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela