nicoleyounan

Iphone.

Publicerad 2010-09-30 21:42:14 i Allmänt,

Hej fina!

Woohoo. Idag kom Hampus Iphone 4 vilket innebär att jag får hans gamla Iphone. Jag tar liksom över hans abonemang (stavning?). Like it! Ett rosa skal ska inhandlas sen är den nicole-pimped! Tog mig bara sisådär 100 år att skaffa en.

Hmm.. Förutom det så har jag jobbat, fixat mina nails och shoppat lite. Gjort mig redo för jobbintervjun imon helt enkelt. Dagens bästa va att jag sprang in på Twilfit lite snabbt och kollade på en bh jag velat ha ett tag.

Manligt butiksbiträde: Hej, behöver du hjälp?
Nicole: Njea. Jag tittar bara lite.
Manligt butiksbiträde: Men du tittar ju på en 75 A
Nicole: Ja?
Manligt butiksbiträde: Nee.. Du är en 75 B
Nicole: Jaha..? Jasså? Ser du det?
Manligt butiksbiträde: Ohja. Så.. In och prova nu.

Till min förvåning satt den dessutom perfekt! Men jag tyckte en Calvin Klein bh för 499 kronor inte riktigt passade in i min månadsbudget. Så nu vet vi det, att jag har 75 B och hela tiden trott att jag haft 75 A.

Nu ska jag sova vänner. Ha en fin dag imon! Det ska jag ha i alla fall.. Födelsedag och allt.

Kääääärlek!
 

Kommentarer

Postat av: Simon Younan

Publicerad 2010-09-30 22:27:14

vilken snuskhummer som glor på dina bröst! ;)

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-10-04 19:12:39

blogga dåååÅ!

Postat av: Arialva

Publicerad 2011-12-07 12:07:07

Really great site man!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela