nicoleyounan

Home Sweet Home.

Publicerad 2010-09-24 21:26:20 i Allmänt,

Heeeeeeeej mina söta sockertoppar!

Vi är hemma i Sverige igen och har varit det i snart ett dygn. Jag har bara haft så himla mycket att fixa med här hemma så har inte ens hunnit tänka på bloggen. Vi har i alla fall haft det toppen där nere i Bulgarien och ni ska få se bilder så snart jag orkar koppla in kamera-kortet och föra över dom.

Idag har det som sagt varit en "Måste-handla-och-tvätta-och-fixa-en-miljon-saker-dag" Men nu när den är klar så fokuserar vi på min födelsedag som är den 1 oktober. Därför kommer imorgon och söndag bestå av att umgås med släkt och vänner, fira lite liksom. Imon är det dessutom dags för den efterlängtade inflyttningsfesten som min vän Emma ska ha!

Kommer bli en kanon-helg!

Kärlek till er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela