nicoleyounan

Happy Happy.

Publicerad 2010-09-29 21:11:26 i Allmänt,

Tudiluuu!

Precis hemkommen från gymmet. Idag sprang jag 8 kilometer på bandet! Nästa gång satsar vi på milen igen.

Har dessutom hunnit fika med finaste Sara samt jobbat åtta timmar. Mycket effektiv dag!

Jag fick också samtalet jag velat ha läänge idag. Ska på intervju på Lindex angående en tjänst på Freda!! Skulle bli en himla bra födelsedagspresent ju!! För ni har väl inte glömt att jag fyller år på Fredag??!! Håller i alla fall alla tummar jag kan att jag får jobbet!! Gaaah! (Många !!! i detta inlägg!) Skulle vara grymt skönt att komma bort från restaurangbranschen nu.

Hoppas ni har en mysig kväll så hörs vi nog imon.



Kärlek.

Kommentarer

Postat av: Sannan

Publicerad 2010-09-29 21:40:47

what, ny tjänst alla redan?! håller tummarna för dig gorgeous.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela