nicoleyounan

Girls Night Out.

Publicerad 2010-09-11 18:03:27 i Allmänt,


Hej!.

Klockan ringde idag vid halv åtta. Det va tuuungt att palla sig upp och ännu tyngre att jobba mina åtta timmar. Nu är dom i alla fall över och jag har precis tagit hand om disken här hemma. Miljoner tallrikar men men..

Snaart kommer flickorna och det är party! Jag är ganska trött just nu men tänkte att om jag lägger mig i badet en stund så piggnar jag nog till lite. Behöver bara blunda en kvart först!. Det ska i allafall bli toppen kul med en flick-kväll som kommer leda till utgång!

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN fixa mina naglar igen. Inte haft det sen vintras men nu blev jag sugen på det igen. Visar er imon.

Hoppas ni får en fin helg!



Känner ni igen mig som blond? Haha.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela