nicoleyounan

Bulgarien.

Publicerad 2010-09-15 18:56:55 i Allmänt,

Hej på er!

Herreguuuuud! Jag har diskat i en timme typ. Eftersom både jag och mannen har vetat om att vi ändå måste diska dagen innan vi åker så har vi typ "sparat" på disken. Gaalet va mycket porslin vi äger haha. Jag önskar mig fortfarande en minidiskmaskin i födelsedagspaket!

Nu är det i alla fall klart och jag har dessutom hunnit packa lite. Men jag har känslan av att jag glömt massa saker så en hel del kommer väl åka ner under kvällen här. Men har i alla fall med mig passet och jag antar att det är det viktigaste?.. Och solskydd.. Och bikini.. och ipod, kamera, pengar haha. Jaa ni ser ju.

Jag hade tänkt vara duktig och träna också idag men skiter nog i det och kanske gör det imon innan vi åker. Eller inte. Vi får se.

Dags för mig att laga lite mat och sen hänga i soffan. Får se om jag hinner höra av mig imon innan flyget går. Annars hörs vi kanske där nere ifrån. Eller när jag kommer hem! Får seeeee helt enkelt.



Fina boendet med all-inclusive. Moha.

Kärlek på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela