nicoleyounan

Brownie.

Publicerad 2010-09-26 19:10:35 i Allmänt,

Vill alltid vara såhär brun!!!!



Man blir liksom fräsh! Jaja, färgen börjar i alla fall gå bort och imon är det jobb igen. Heltid.. Behöver jag säga mer. Undra när nästa semester är..? Hm.

Har i alla all fall haft kalas för familjen här hemma idag. Ätit gott och fått fina paket! Öronhängen, och fina inredninggrejor som jag önskat mig. Eftersom jag inte fyller år förrän på Fredag så fick det bli lite smygstart. Älskling ska bjuda ut mig på middag samt bidra med pengar till Easytoone som jag önskat mig. Detta kommer bli en bra födelsedag!

Dessutom har jag hunnit bli klippt av min fina mormor idag. De slitna topparna åkte bort och istället för att håret är lite längre fram än bak så blev det rakt runt hela samt lite uppklippt därbak. Gillart!

Ska bege mig bort till jobbet snart med och hämta nyckeln eftersom jag ska öppna hela veckan. JOBBIGT!

Kärlek på er sålänge.

PS: Bilder från festen igår kommer när jag orkar hihi.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-09-26 20:26:05

Du är snyygg!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela