nicoleyounan

You wanna know..

Publicerad 2010-10-07 21:32:01 i Allmänt,

Hej på er!

Tack för alla grattis och sådära! Ni är för söta! Jag och älskling har precis firat med pizza och godis. Känns mycket bra och jag är sjukt paff. Trodde verkligen inte att jag skulle få det!

Nu ska jag kanske förklara lite mera. Det är alltså en fast halvtids tjänst på 20 timmar i veckan som jag fått. Jag är anställd som säljare vilket betyder gå på golvet i butiken samt kassa och service.

Trots att jag bara står som deltid så kommer jag få mycket extra tider då dom behöver hjälp vid jul och nu de närmaste månaderna. Dessutom ska man vara beredd på att hoppa in på andra Lindex-butiker som behöver hjälp.

Nu vet ni lite mera! Nästa vecka är alltså sista veckan på Subway! Woho. Lindex, here I come.

Sängen kallar!



Käärlek!

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-10-07 22:04:43

skojigt! grattis igen!

Postat av: Nina

Publicerad 2010-10-10 20:50:35

Grattis. Världens bästa dotter. Jag hade blivit oerhört förvånad om dom inte hade tagit dig. Vilken förlust. Grattis gumman, det är du värkligen värd. Älskar dig

mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela