nicoleyounan

Wash my dishes baby.

Publicerad 2010-10-17 20:43:16 i Allmänt,

Hallå i stugorna!

Sitter i soffan medans disken diskar sig själv. Mohaha. Sånt gillar vi. Diskmaskin är världens bästa uppfinning!! Anywhoo. Har haft en liten fixardag idag. Tvättat, handlat, plockat hemma och fixat mina naglar! Känner mig äntligen normal igen. Man är handikappad utan dom när man haft dom så länge som jag haft nu!

Sitter just nu gott i soffan men ska snart ner och hämta den sista tvätten. Efter det blir det tyvärr bort till jobbet och gå på möte. Hatar att möterna på restaurangen är efter den har stängt på söndagar. Vem pallar det liksom??

På tal m något helt annat vill jag tacka de fina flickorna igår för en toppenkväll! Mycket dans (trots vääldigt ont i fossingarna!) och mycket dricka. Lyckad kväll helt enkelt! Hoppas ni också haft en toppenhelg. Nu möter vi den nya veckan med ett leende! Första hela veckan på Lindex. Ska bli skitkul! Imon jobbar jag 9:45 till 15:00. Vem har goa arbetstider? Ohyää.



Kärlek på er!

Kommentarer

Postat av: Simon & Mamma

Publicerad 2010-10-17 23:13:49

Hur länge ska man vänta på det roliga inlägget från kunden? Börjar ju tappa tålamodet lixom! hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela