nicoleyounan

Världens bästa Lördag.

Publicerad 2010-10-09 22:16:35 i Allmänt,

Hej alla underbara!

Idag har jag haft en helt perfekt dag. Perfekt! Älskling och jag började med att sova ut ganska länge. Sen begav vi oss till stan och shoppade. Vi hittade mycket fint. Är väldigt väldigt nöjd! Bla så köpte vi mina Easytone som jag fått av Hampus i födelsedagspresent. Fick bli svart/lila istället för vita/rosa då dom inte fanns i någon av butikerna här i Jönnet. Lika nöjd för det! Efter det unnade vi oss en buffé på ett av våra favvisställen. Har spenderat kvällen med att laga mycket god mat, ätit godis och kollat film/tv. Så jäkla mysigt!!




Vi behövde verkligen en dag för att bara slappna av. För i Fredags var vi nämligen döda. Hela natten till Fredag så höll någon jävel på att borra sönder hela huset. Klockan 23 började någon av våra grannar att såga och borra. Vid 03:30 får Nicole panik och ringer faktiskt farbror polis. Ganska snabbt var dom på plats och listade ut vem snubben som hade damp va. Vi sov väl ungefär en timme den natten. Ush.

Nu ska jag mysa vidare.
Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela