nicoleyounan

Min mamma lärde mig saker.

Publicerad 2010-10-31 22:07:49 i Allmänt,

När jag var liten sa min fina mamma till mig att ha man inget snällt att säga om någon så är det bättre att inte säga något alls. Att kommentera elaka saker på min blogg är inte okej. Mot mig är det väl okej, för det får man liksom ta när man har en blogg ute på nätet där tusentals människor med åsikter kan komma åt den. Men att vara elak mot mina vänner är inte okej.

Eftersom man ser IP nummer så vet jag vem personen är som skrivit elakt om en av mina vänner så ber jag dig att sluta. Det är en bra vän till mig och oavsett om du tycker om henne eller inte så behöver inte du säga vad du känner om henne. Så lägg av. Mina vänner är fina!

Nu ska jag ägna mig åt min snälla och underbara pojkvän istället för att vara irriterad över skitsaker. Va bara tvungen att visa att det inte är okej för min del att vara ett as.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela