nicoleyounan

Förlååååååååååååt.

Publicerad 2010-10-24 20:11:00 i Allmänt,

Heej!

Sorry för jättekass update. Men jag har verkligen ingen ork. Jag orkar ingenting längre. Är bara trött trött trött hela tiden! Ska försöka bättra mig. Tänkte som kompensation visa er en underbart härlig bild från förra lördagens bravader. Superkul hade vi!


Nicoliis, Sarapara,Karinkaka, & Emmafemma.
Härlig tycker jag.

Annars hade det varit jobb som stått på schemat denna veckan. Har hunnit shoppa lite också och jag ska visa er! Så jäkla snygga saker kom jag hem med. Hade fått ett presentkort från underbara familjen Rubin så det brändes upp direkt. Fredagen spenderade jag med flickorna. Vi lagade mat. Igår umgicks jag med mamma och lillebror.

Ni ser.. Jag är för trött för att ens hitta på något roligt att skriva haha. Nu ska jag ner och hämta den sista tvätten och sen sova. Vi hörs en dag då jag är piggare! haha.

Kääärlek!!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-10-28 18:16:15

Kvinna, uppdatering tack!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-31 15:20:15

är det bög sara? haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela