nicoleyounan

First day at my new job and Asos.

Publicerad 2010-10-16 16:31:40 i Allmänt,

Heej på er alla!

Idag har jag äntligen jobbat min första dag på Lindex som en riktig anställd. Det var superkul! Fick lära mig kassan och ta hand om kunder idag. Jag kommer nog att stortrivas tror jag minnsann. Flickorna jag jobbar med är utgulliga och hjälsamma. Vissa stunder kännerjag mig hela koko men dom löser det mesta åt mig. Restaurangbranschen känns minst sagt.. oattraktiv.. ut för min del nu. Stannar dock och jobbar som extra på restaurangen. Lite russel pengar behöver man ju!

Nu till annat. Ikväll blir det party med brudarna! Först lite förfest och sen beger vi oss till Harrys. Ska bli kuul! Kanske ska ha på mig något av allt de fina jag idag fick hem från Asos. Bjuder på lite bilder på de fina sakerna. Ursäkta smetig spegel haha.






ÄNTLIGEN hittat den perfekta långklänningen!! Tyvärr bara lite lång. Någon med symaskin som vill göra en god gärning så hojta till! Vad tycker ni om sakerna annars? Jag älskar blusen!

Nej nu ska jag nog powernappa lite så man orkar natten! Ha en fin kväll.

Kärlek

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-10-16 17:45:02

allt var underbart. blev också kär i blusen! ha så kul ikväll baby. puss

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-10-16 23:15:21

jag har symaskin...

Postat av: nico

Publicerad 2010-10-17 20:35:38

Braaa jonna. du får sy upp den åt mig japp japp

Postat av: Simon & Mamma

Publicerad 2010-10-17 23:11:52

Det är inte klänningen som är lång, det är du som är kort!! hahaa :D

Postat av: Hanna Helt

Publicerad 2010-10-26 09:57:05

Var är den vita blusen ifrån? Den första =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela