nicoleyounan

FINALLY MINE!!!

Publicerad 2010-10-04 22:29:39 i Allmänt,

ÅÅååhhh. Jag vill tacka min älskade familj, släkt, mina vänner och bästa sambon för världens bästa födelsedags-helg!! Jag har fått precis allt jag önskat mig och lite till! Presenterna bestod bla av: inredningsaker jag önskat mig, smycken, parfym, middag, easytoone skor, underkläder, halsduk, diskmedelslåda, pengar och sist men inte minst..

MIN ÄLSKADE DISKMASKIN!!!!

Jag bjuder på bilder på den underbara saken!! Den är dessutom installerad och funkar! Jag är så glad så glad!! Tack underbara mamma & pappa för den bästa presenten ever! ♥♥♥♥♥♥♥
När jag ändå va på G fick köket sig dessutom en makeover. Tog tips från sidan styleroom. Den är bäst! Enjoy!





Visst är den fiiiiin??!! Har dessutom fått en ny kran också!! Ser ni vad dom ändrigarna i köker är förutom diskmaskinen?

Nu ska jag fortsätta vara sjuk och ta hand om sjuklingen här intill mig. Vi är ett sjukt par haha.

Vill också passa på att säga grattis till världens bästa pappa som fyller år idag!!!! Tack för den goda middagen papi!! Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela