nicoleyounan

Ajaj.

Publicerad 2010-10-15 09:31:04 i Allmänt,

Hej finisar!

Är på jobbet just nu. Sista dagen på restaurangen för min del. På Mndag börjar jag på Lindex! Ska iofs smygstarta på Lördag med att ka dit och lära mig kassan. Är lite nervös faktiskt! Men det kommer gå sketabra!

Tänkte också passa på att berätta för er som vill veta att jag har sjuk träningsverk. Inte nog med att jag jobbat hela veckan, dvs 8,5 timmar varje dag, i mina Reebok Easytone så fick jag och älskling dessutom för oss att vi skulle ut och springa igårkväll. Mina lår dör typ. Rumpan gör också ont haha. Easytone funkar! Lite extra träning på det också så blir jag nog redo för beachen 2011. Nu ska jag nog fortsätta jobba här. Ska berätta för er om en as kul kund jag hade innan. Men det blir sen!

Kärlek!

Kommentarer

Postat av: nikki

Publicerad 2010-10-16 16:02:18

nikko nikko du springer inte i reebook skorna va ? det får man icke göra, får powerwalka väldigt snabbt men inte mer, du kan trampa snett väldigt lätt med tanke på balansbollarna.. så du vet :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-16 17:48:16

enjoy! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela