nicoleyounan

Sösösösööööndag!

Publicerad 2010-11-07 12:26:53 i Allmänt,

Hallåååå!!

Idag är det Söndag och jag vaknde pigg och glad idag! Ringde mami och vi kom fram till att vi vill shoppa. Så ska strax iväg och hitta något att lägga pengar på. Behöver en golvlampa kom jag och älskling fram till i veckan. Så Ikea får nog bli ett av besöken.

Efter det blir det en promenad med finaste Emse. Har en hel del att skvallra om ju! Avslutar kvällen med mys i soffan med sambon min. Imorgon har vi varit tillsammans i 15 månader. Galet va tiden går fort!

Käärlek på er!

Kommentarer

Postat av: Sannan

Publicerad 2010-11-07 15:49:18

lätt att vi ses på onsdag. jag slutar 18.15 så efter där någon gång? rings på onsdag då love.

Postat av: jonna

Publicerad 2010-11-08 20:36:17

Jag är lite upprörd över att du inte svarar på mina sms...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela