nicoleyounan

Paljetter & Satin.

Publicerad 2010-11-09 19:09:10 i Allmänt,

Heej hallå!

På jobbet har vi en massa rea på underkläder. Kika in! Massa snyggt! Därför kom jag idag hem med en hel påse med trosor. Behövligt! Dessutom fick en stickad tröja hänga med hem. Finfin med paljetter och grejer.




Förutom jobb och lite shopping har jag nyss varit på årets första julbord. Återförsäljarna till restaurangerna som min pappa äger, bjuder varje år på stort julbord och dricka. Trots att jag inte borde äta allt eftersom jag är laktoskänslig så åt jag för kung och fosterland. Sitter med magont nu som ni alla förstår. Men gott vare!

Nu kommer min kära mor på en kopp te och lite skvaller! Är ledig imon så ska passa på att njuta länge av denna kvällen!

Käärlek på er gullungar!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-11-09 20:36:07

Förlåt, glömde igår och idag är mitt humör inte på topp.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela