nicoleyounan

Make up my mind!

Publicerad 2010-11-17 20:16:17 i Allmänt,

Heej på er!

Nu när det är så jääkla kallt ute måste jag verkligen köpa en jacka. Jag går runt med en gammal ful jacka som jag köpte när jag gick i nian typ (!!) Den är en blandning mellan brun och grön och jaa.. skitful helt enkelt.

Nu har jag däremot hittat en riktig vinterjacka som får mitt hjärta att dunka lite extra. MEN, (för såklart måste det ju finnas ett men..) jag kan verkligen inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha!? Hjälp mig!!



Viiiilken??? Svart är ju bra för det funkar alltid. Basfärg liksom. Men den röda.. åh.. den röda. Så fin ju!!
Hjäälp behöver jag som ni märker! Avgör detta åt mig nu för tusan! Annars får Hampus välja.. för jag kan inte haha.

Kärlek!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-11-18 08:29:36

Jättefina. Är det bra pris så köp båda!:-)

Postat av: Nicole

Publicerad 2010-11-18 11:35:29

Jaa mamma. Det va bra pris! 500 Spänn st med frakt tycker jag är bra i alla fall! Men jag vill inte ha två likadana. Köpte den röda och ska kolla lite här hemma i butikerna om jag hittar en svart. :)

Postat av: ellie

Publicerad 2010-11-18 17:09:56

väldigt snyggt med bälte i midjan!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela