nicoleyounan

Lunch on the town.

Publicerad 2010-11-18 12:09:23 i Allmänt,

Heej alla fina.

Min älskling är underbar. Han ringde nyss bara för att mysprata. Jag älskar honom.

Som ni kanske märker så jobbar jag inte idag. Är ledig heela dagen och ska börja dagen med med att luncha med fina Sara. Vart vet vi dock inte än. Lutar åt något pasta-ställe i allafall.

Dagens planering efter dt är att träna och sen gosa i soffan hea kvällen. En sväng på stan också kanske. Åh va jag älskar att ha en ledig dag mitt i veckan! Så värt det även om man jobbar 4 timmar på Lördagen.

Btw så köpte jag den röda. Enligt vänner och familj så var den "mer nicole" så därför blidde det så. Det va ju egentligen den jag ville ha men försökte vara lite vuxen och välja den praktiska, dvs svarta. Men nee haha.

Nu äre dags att fixa sig lite innan Sarapara dyker upp! Ha en fin dag!



Käärlek.

Kommentarer

Postat av: jonna

Publicerad 2010-11-24 20:06:08

Blogga dååå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela