nicoleyounan

Inlägg-Bildbomb.

Publicerad 2010-11-25 19:27:58 i Allmänt,

Ett löfte är ett löfte.

Visst lovade jag att jag skulle ta kort på allt nytt jag shoppat den senaste tiden. Självklart ska jag visa er!

Min nya svarta, fina skjorta.



Jackan blev som sagt röd och jag är sketanöjd!! I bakgrunden skymtar man även min nya skohylla.



Lite smått och gott som hängt med hem. Allt är inte med på bild för en del ligger i tvätten. Randig oversize tisha och spetstop från Lindex. Jeans Från H&M



Eftersom Lagerhouse ÄNTLIGEN öppnat sprang jag ner direkt och hittade mina älskade kakeldekorer. Kaklet i köket fick därmed en "piffup".


Min uuuuunderbara "Mrs Potts" kanna. Det är ren kärlek tll den. Huur fin som helst ju!! Kommer koka te ikväll bara för att få inviga den!


Fina ljusstakar från Ikea samt nya gröna blockljus som passar ihop med kuddarna i vardagsrummet.


Där fick ni se lite granna. Hoppas ni tycker det var fina saker!

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: ellie

Publicerad 2010-11-26 15:08:58

jackan är min favorit! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela