nicoleyounan

I will try harder!

Publicerad 2010-11-24 20:36:18 i Allmänt,

Hej på er!

Ojoj. så fort jag hamnar i en svacka och slutar blogga ett tag så får man hot-sms från vänner och är "tråkig" som aldrig uppdaterar, enligt ens pojkvän haha. Men nu är jag tillbaka. Det enkla svaret på varför jag inte bloggat är att jag jobbat en hel del nu. Jobbar 75 % ungefär i butiken nu och sen helger på min pappas restaurang. Då orkar man inte så mycket mer än att bara göra det nödvändiga, dvs laga mat, städa och sånt tråk.

Men nu ska jag skärpa mig!

Jag tänkte visa er lite vad som shoppats den sista tiden, men tror att Hampus har gömt kameran för mig för jag hittar den inte. Det är i all fall en hel del. Bl.a min nya fina RÖDA jacka. Men jag är ledig heela dagen imon så jag kan nog hitta någon minut att visa er mina nya köp. Mest Lindex-kläder men det kanske ni förstod haha.

Nu ska jag ta ut potatisgratängen ur ugnen och invänta älskling så vi kan äta.

Käärlek.

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-11-25 08:38:42

Braaa, nu e jag nöjd! Fast.. blogga mera! Jag måste leva på någon annans liv!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela