nicoleyounan

Daddys day.

Publicerad 2010-11-14 23:00:47 i Allmänt,

Hej allihopa!

Har spenderat första delen av dagen i sängen med 16 and pregnant. Kul program tycker jag. Måste dock kolla i sovrummet på det eftersom Hampus tycker det är mindre kul. Haha.

Andra delen av dagen har vi varit och hälsat på våra fina pappor. En rosbukett och två filmer fick min pappi iår. Tyckte jag va ganska duktig ändå som inte köpte slips, strumpor eller trisslotter.

Efter det begav vi oss hem och jag lagade lax med kokt potatis och pestosås, så vi får varsin matlåda imon. Börjar inte jobba förräns kl två imon så tänkte hinna med gymmet och sådära innan. Då är det smidigt att maten redan är klar så man slipper ställa sig och laga!

Sen fick jag sånt sjukt sug eter scones! Har inte ätit det på fleera år så jag googlade på det och himlans va lätt det va!! Sjukt goda och det blir lätt min frukost imon innan träningen!


Fiiina va?

Nu ska jg nog ta och krypa ner i sängen med älsklingen som det är lite synd om. Stackarn har åkt på halsfluss så jag ska in och krama om honom minnsann!

Kärlek på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela