nicoleyounan

VillVisaAttDetGår.

Publicerad 2010-05-17 19:52:34 i Allmänt,

Hej på er.

Nu tänker jag göra något som egentligen tar emot lite att göra. Jag tänker visa er hur jag faktiskt såg ut för några månader sedan då samboskapet satte sina spår på min kropp.

Att flytta ihop med sin pojkvän är underbart. Det är mys hela tiden och man vill lyxa till det extra mycket med lite godis och kanske tom ett glas vin.

Men tyvärr vill inte kroppen det. Jag har ganska lätt för att gå upp i vikt och det sätter sig speciellt på magen och rumpan tyvärr. Men därför vill jag visa er att om man bara har motivationen till det och verkligen sätter sig in i tänket "leva bra" så funkar det! Jag är rätt arg på mig själv att jag lät det gå så långt som jag gjorde men glad att jag är tillbaka på rätt väg igen. Bilderna från Thailand som togs i Februari är hemska på mig och då var jag som tyngst. Valde därför att ta en bild därifrån..



Detta är alltså inte det slutliga målet. More to come. Men det är en bit på vägen. Dont you think?.. Jag ser och känner i alla fall stora skillnader! För er som undrar så är det gym träning med förbränning på ca 600 kalorier varje gång som hjälpt. Dessutom ändrat matvanor till fler och mindre mål. Mer frukt och myyyycket vatten.

Inga myter, bara fakta.

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2010-05-17 22:47:29

Bra jobbat syster, Keep it up!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela