nicoleyounan

Tudiluuu.

Publicerad 2010-05-27 14:38:25 i Allmänt,

Hej på er!

Jag måste få berätta för er om min dag igår. Vi flickor satte på oss de höga klackarna och drack cosmo hela eftermiddagen innan detvar dags för mingel och dricka på filmstaden. Vi gick ju nämligen på smygpremiären av Sex and the City. Priser lottandes ut och goodiebag fick man också! Där i låg bla ett läppglans som har suttit på hela dagen idag. Luktar gott ju!!

Hur som helst så tyckerjag ändå att filmen var bra! Enligt mig så är tvåan bättre och mycket roligare än ettan. Ettan är ju rätt seg och väldigt ledsam. Tvåan är humor och fläkt. Så se den!

Nu tänkte jag hänga i soffan ett tag innan det är dags för gymmet och sen lite mer jobb ikväll. Tänkte ta och gå ner till jobbet så jag kan springa in på Gina och HM och kolla solglasögon. IDag när jag skulle ta på mig mina favvisar från Thailand så gick dom av på mitten. Var tvungen att skratta ju. Där står jag i hallen med halva glasögon på mig. Men jag kommer sakna dom. Finast va dom..




HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela