nicoleyounan

Sthlm.

Publicerad 2010-05-09 17:14:45 i Allmänt,

Hej på er alla!

Idag är det Söndag och det känns som om denna helgen är evighetslång. Jag har hunnit sjukt mycket och är riktigt nöjd med den!

I Fredags slutade jag jobbet liite tidigare och begav mig tillsammans med mor och bror till huvudstaden. Resan upp gick supersmidigt och trots den jobbiga trafiken dom har där uppe kom vi fram i god tid.
Vi satte oss på ett sushi-ställe och njöt lite innan helgens stora händelse skedde.

Jag nämde ju för ett tag sedan att jag bjudit bror på Lady gaga då han fyller år nästa månad. Riktigt lyckad present kan man väl säga! Himla duktig var hon och grym på att sjunga live! Tummen upp för Lady gaga i fredags!

Efter det körde jag, bra som jag är, hem bilen till min farbrors hem där vi skulle sova. Med hjälp av GSP så hittade vi relativt smärtfritt och jag borde nämna att jag fickparkerade också.. i Stockholm.

Dagen efter blev det frulle i gallerian och shopping, shopping, shopping. Kom hem med fina saker! Kom hem till Jönet vid nio tiden på kvällen och åkte direkt till jobbet där jag slavade till klockan två på natten.

Idag har dessutom vaknat gaanska tidigt och hunnit träna i två timmar med Sannan! Nu är det dags för att storhandla på Willys. Vi har noll hemma.

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag! Tack mamma och lillebror för en toppen helg!


Shoppingen bestod av två linnen, svarta jeans och ett par vita tygskor. Meganöjd!

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela