nicoleyounan

SexAndTheCitySneek.

Publicerad 2010-05-18 18:18:03 i Allmänt,

Heeeej!

Nyss hemkommen från gymmet och är sådär härligt nyduschad! Ska strax börja med maten. Mami kommer hit och jag tänkte laga fläskfilé med pasta. GOTT! Är så jäkla hungrig!

Hörrni. Har jag berättat att jag och flicksen ska gå på smygpremiären av Sex and The city 2?! Egentligen har filmen premiär den 27 Maj men vi går den 26 och får goodiebags och dricka! Ska bli så jäkla roligt. Fick dåliga platser men det gör inte så mycket! Fanns ju bara 100 platser så vi är glada att vi ens hann! Ska sätta på oss heelsen och ha kul ändå! För-drinkar hos mig flickor?? Hör av er!

Nu ska jag börja med maten I think.

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-05-21 10:02:01

Tack för jättegod mat och mysig stund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela