nicoleyounan

NotGonnaStop.

Publicerad 2010-05-04 14:28:38 i Allmänt,

Hej på er!

Idag vaknade både jag och sötnöten av att vi hostade som två puckon. Jag lyckades somna om och vaknade som en zombi. Näsan var täppt, ont i halsen och trött som satan! Kom i alla fall iväg till jobbet tack vare guds bästa uppfinning, nässpray.

Kom ganska nyss hem och sitter och funderar på om jag ska träna som jag hade planerat. Dumt att träna när man är galet förkyld men annars har jag inget att göra förrän flera timmar ju! Jag tror minnsann i alla fall att jag ska ner och ta ett lugnt pass. Alltid bättre än att inte göra något alls.

Hallå.. en fråga. Kan man hämta ut ett paket utan ett avi? Verkar inte som om jag kommer få något fast att mitt paket som jag längtat efter as länge ligger på preem och väntar! Gaaah!!!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-05-04 14:55:26

Ja det kan man. Maila till företaget och berätta att du inte fått någon avi. Dom skickar en ny bekräftelse till dig och den kan du skriva ut (eller skriva av numret)Njemas problemas. Puss

Postat av: emma

Publicerad 2010-05-04 22:09:52

Den kommer nog snart, jag tror absolut att du får den denna veckan. :D Jobbigt att vänta bara.!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela